НУМО – платформа розвитку дошкільнят
Взаємодія та позитивне спілкування з дорослими – батьками, вихователями й іншими дорослими, яких дитина зустрічає за межами сім’ї та садочка.
Розвиток органів чуття (зір, слух, смак, нюх, дотик), що формують уявлення про зовнішні властивості предметів (форму, колір, розмір тощо).
Контакт із творчим потенціалом, розвиток під час гри, інтеграція сигналів від усіх каналів відчуттів, реалізація дитиною своєї активності, самостійності, творчої ініціативи; прагнення вибирати на власний розсуд; формування шляхів та засобів досягнення цілей і намірів, реалізація своїх потреб й інтересів.
Здатність проявляти й розрізняти емоції – як власні, так і іншої людини.
Уміння визначати свої емоції та коригувати поведінку залежно від ситуації.
Здатність самостійно задовольняти свої життєві потреби, обслуговувати себе.
Формування особистісного рівня спілкування («я», «моє», «ні» – слова, що свідчать про розвиток самоідентифікації).
Уміння взаємодіяти з іншими дітьми: разом гратися та виконувати завдання, обмінюватися матеріалами й іграшками, позитивно спілкуватися (говорити самому, слухати інших). Змінювати ролі й поведінку залежно від ситуації.
Відповідальність і вміння робити вибір
Відчуття власної відповідальності, вміння робити вибір, приймати рішення й висловлювати свою думку.
Усвідомлення правил безпечної поведінки на вулиці, у приміщенні, з незнайомими людьми.
Знання про своє тіло та його потреби, вміння дбати про власне здоров’я (тримати дистанцію, займатися спортом, дотримуватися правил гігієни тощо), ведення здорового способу життя.
Розвиток мовлення та грамотності, зокрема засобами художньої літератури, вміння слухати оповідання чи казки.
Розвиток логіко-математичних навичок, уміння рахувати й оперувати числами, просторових уявлень і розуміння часу.
Формування екосвідомості, дбайливого ставлення до природи, природних ресурсів і тварин.
Розвиток цифрової грамотності, зокрема вміння свідомо користуватись Інтернетом та іншими технологіями.