Форма авторизації

postheadericon Аналіз діяльності КЗ «ДНЗ №46 ВМР» за 2022-2023 н.р.

                                          З    В    І    Т

Завідувача  «КЗ «ДНЗ № 46 ВМР»

за 2022-2023навчальний рік

 

Щорічний   звіт керівника здійснюється на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178  «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та

громадськістю».

Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом

дошкільної освіти.

  1. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником

відповідних рішень у сфері управління закладом дошкільної освіти.

 

Сьогодні настав  час підвести підсумки,  пригадати усі  події за цей час, визначити перспективи на майбутнє та оцінити роботу колективу,   мою  діяльність, як керівника.

            

              2022-2023  навчальний рік був цікавим, змістовним,  і одночасно-  складним.   Із 24 лютого 2022 року ми живемо в умовах воєнного стану,  і тому безпека дітей та  працівників закладу для мене стало головним.

Наш садочок  змінив  свій  формат  роботи  – перейшов працювати в онлайн режимі –  і з 24.лютого 2022 року до 06 січня 2023 року в ЗДО здійснювалось дистанційне навчання з усіма вихованцями, батьками,  педагогами  закладу.   Робота з педагогами закладу велась через надсилання завдань до спільної групи в мережі  Viber  46  Дистанційна  робота.   Цікавий та змістовний матеріал ( дидактичний матеріал, мультфільми,  відеороліки, музичні дидактичні ігри,  пісні, руханки,  рекомендаціії практичного психолога, вихователя-методиста,  заняття,   фізкультхвилинки,   лічилки, дидактичні ігри, корекційна робота вузьких спеціалістів),   які вихователі  висвітлювали     в свої  viber-групах

Робота з батьками проводилась через групу в мережі Facebook,

у viber-групах,  в соціальній мережі Facebook  «КЗ «ДНЗ № 46 ВМР»   та на сайті  kzdnz46@ukr.net.

З вересня 2022 року, завдяки фінансуванню міської ради,

          (було виділено 3 млн. 335тис.448 грн ) розпочалось будівництво  укриття.    

У будівельних нормах немає вимоги мати спеціальне укриття, тому використовували підвальне приміщення як  — найпростіше  укриття — 333м.кв.

в якому можуть знаходитися 300 дітей дошкільного віку та 100  школярів 33 Ліцею, яким  було відведено 78 м. кв.

З 6 січня 2023 року заклад відновив свою роботу у звичайному режимі.

На сьогоднішній день   найпростіше укриття відповідає всім вимогам:      .

в    укритті встановлені туалети,  відремонтовано електрику,  проведена вода, встановлено вентиляційну систему з обігрівом, встановлені  аварійні металеві двері, укриття облаштоване  двома виходами, встановлені великі ємності з технічною водою.  Остання перевірка ГУ ДСНС, яка була здійснена 2  червня 2023 року підтвердила готовність укриття до роботи Акт від 02.06.2023.
Завдяки  допомозі батьків, працівників садочка укриття має привабливий та естетичний вигляд,  діткам в ньому безпечно,  комфортно і затишно.

Розвиваючи потенційні можливості вихованців,   працівники закладу завжди пам’ятають, що в центрі турботи — психічне і фізичне  здоров’я кожної  дитини. І тому колектив  закладу постійно працює над створенням позитивного  іміджу садочка,   цьому  сприяє власний сайт, сторінка у фейсбуці.

,

  1. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ   ЗАВІДУВАЧА  ЗДО

 

Всі  управлінські рішення та дії  як  керівника закладу упродовж 2022-2023 навчального року  були спрямовані на виконання таких завдань:

 

  1. Організація діяльності колективу щодо надання освітніх послуг населенню

відповідно до Статуту дошкільного  закладу.

  1. Створення бюджетного запиту на рік.
  2. Організація роботи щодо звернення громадян

(письмових звернень не надходило,  в усній формі 55 звернень

зверталися з питань оформлення дітей до ЗДО, логопедичних та

інклюзивних груп, итань працевлаштування)

  1. 4. Комплектування груп на 1вересня навчального року дітьми та кадрами.
  2. 5. Забезпечення умов для ефективного проведення освітнього процесу,

фізичного та психічного розвитку дітей під час воєнного стану.

  1. Облаштування укриття віповідно до санітарних вимог.
  2. 7. Організація харчування та медичного обслуговування дітей.
  3. 8. Вирішення освітніх, методичних, адміністративних, фінансових,

господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.

  1. 9. Сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних працівників
  2. 10. Створення сприятливого емоційно – психологічного клімату у колективі

ЗДО.

  1. 11. Організація дистанційної роботи педагогічних працівників.
  2. 12. Організація різних форм співпраці з батьками.
  3. 13. Організація роботи інклюзивних логопедичних груп.
  4. Створення та облаштування ресурсної кімнати для роботи з дітьми ООП.
  5. Організація роботи чергових, сторожів у вихідні дні.

Розумно організоване керівництво повинно, в першу чергу, сприяти залученню кожного члена системи «діти-батьки-педагоги-завідувач» до вирішення усіх питань освітнього процесу та вселяти в кожного віру і тверду переконаність, що він є активним і відповідальним співучасником цієї системи.

Безпосереднє керівництво дитячим закладом

та освітнім процесом здійснюють:

  • адміністративне управління — завідувач;
    • колегіальне управління – педагогічна рада;
    • громадське управління – збори (конференція) трудового колективу, батьків,

та громади.

 

  1.   2. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ   ПРО   ЗДО

 

Дошкільний заклад № 46 «Соняшник» розташований за адресою:

м. Вінниця,  проспект Юності,15.

тел. 56-09-96

електронна адреса — kzdnz46@ukr.net
/Дошкільний  заклад  працює з 7.00 – до 19.00 годин  з п’ятиденним  робочим тижнем.

Заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів   та законодавчих актів України:

— Закону України «Про освіту»,

— Закону України «Про дошкільну освіту»,

— «Положенням  про дошкільний навчальний заклад»,

— Закону України «Про  охорону дитинства»,

— Закону «Про  охорону праці»,

— «Конвенцією про права дитини»

—  Базовим компонентом дошкільної освіти

— Листом МОН України від 02.04.2022 року № 1/3845-22 «Про рекомендації

для  працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в

Україні».

 

За  проєктною потужністю садочок розрахований на 320 місць для дітей віком від 2-х до 6 років.

На 26.06.2023 року  дитячий контингент налічує  388    вихованців, групи садочка  комплектуються  за віковими ознаками.

У складі дошкільного  закладу —  19 груп:

4 групи  раннього віку   № 1,10,8,17

4 групи  4-го року життя № 2,11,12,14   (одна з них  інклюзивна група № 11)

4 групи 5-го року життя № 7,13,15,18(однаі з них інклюзивна група № 18)

4 групи 6-го року життя №3,9,16,19 (дві з них  інклюзивні групи №16,19)

3 групи — для дітей з вадами мовлення (логопедичні) № 4, 5, 6

В інклюзивних групах  № 11, 16, 18, 19 виховується 12 вихованців. В групах для дітей з вадами мовлення   № 4, 5, 6 виховується 52дитини.

         

  1. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

В садочку  проводиться робота, направлена на забезпечення закладу кадрами.   Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом

укомплектований згідно з  штатним розписом.

Трудовий колектив  налічує 82 працівників: із низ – 44 педагога ;  38 – технічний персонал.

Праця   педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм,             педагогічний процес забезпечують  44 педагога, з них:

1 — керівник;

1 — вихователь-методист;

3 — музичних керівника;

3 — вчителя-логопеда

3 — асистента вихователя;

1  — практичний психолог;

1 — керівник гуртка англійської мови;  та 37 вихователів.

 

76% мають вищу педагогічну освіту, 24% —  середню спеціальну осввіту.

— вищу кваліфікаційну категорію мають   —   7 педагогів;

— першу кваліфікаційну категорію              —  11 педагогів;

— другу кваліфікаційну категорію               —      педагогів:

— кваліфікаційну категорію «спеціаліст»    —  13 педагогів;

— педагоги з середньою спеціальною та незакінченою вищою освітою – 20.

— звання «вихователь-методист»                — 2 педагога

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗДО

 

Освітня  робота  дошкільного закладу  будується на основі  комплексних програм:

  1. «Дитина», освітня програма для дітей від 2 до 7 років

(наук. кер. Огнев´юк В.О., авт. коллектив – Бєлєнька Г.В., Богніч О.Л., Богданець-Білоскаленко Н.І. та ін.);

  1. «Українське дошкілля», Програма розвитку дитини дошкільного віку.

(Білан О.І.)

Парціальних  програи:

1 .«Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого

дошкільного віку, методичні рекомендації

(авт. – Гунько С., Гусак Л., Лещенко З.) – чинна до кінця навчального року;

2.«Англійська мова для дітей дошкільного віку», програма та методичні рекомендації (заг. ред. – Низковська О.В., авт.–Кулікова І. А.,Шкваріна Т.М.)

3.«Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в

дошкільному навчальному закладі

(авт. —  Березіна О. М., Гніровська О. З.,  Линник Т. А.).;

4.Програма розвитку конструктивних здібностей у дітей дошкільного віку

«ЛЕГО-конструювання» (авт. Пеккер Т.В);

5.Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації

«Безмежний світ гри з LEGO».

  Програми для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби:

1.Програмно-методичний комплекс «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» ( авт. — Рібцун Ю. В.);

2.Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення»  ( авт. — Бартєнєва Л. І. );

3.Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення» (авт. – Рібцун Ю. В.);

Основною формою організаційної роботи освітньої діяльності дітей дош-кільного віку у нашому  закладі залишаються заняття з різних видів діяль-ності. У дошкільному закладі вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові.

Освітній процес у дошкільному закладі умовно розподіляється на 3 складових блоки.

— Тривалість занять для дітей раннього віку – 10-15 хвилин;

— Молодшого дошкільного віку – 15 — 20 хвилин;

— Старшого віку – 25 — 30 хвилин.

Головною метою і результатом освітнього процесу в ЗДО є створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу  умова воєнного стану, підвищення якості освітньої діяльності закладу

В 2022-2023 навчальному році  колектив ЗДО  працював над реалізацією таких пріоритетних завданнь:

  1. Впровадження в практику інноваційних технологій з метою всебічного розвитку дітей дошкільного віку
  2. Формування основ безпечної поведнки, стресостійкості т здорового способу життя діте в умовах воєнного  стану.
  3. Здійснення системних заходів, спрямованих на посилння наіонально-патріотичного иховання дітей – формування тп європейських  ццнностей. Що

діє  на   основі національних     та  європейських  цінностей.

 

З метою оздоровлення дітей та забезпечення активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань,  пріоритетними завданнями на оздоровчий період вважаємо:

 

  1. Оганізація безпечного проведення літнього оздоровлення, виконання заходів щодо попередження дитячого травматизму, безпеки життєдіяльності, забезпечення раціональним та збалансованим харчуванням дітей закладу.
  2. Створення умов для збереження та зміцнення здорова’я дітей  засобами оптимального  використання сонця, повітря та води, здорового харчування.
  3. Створення безпечних умов для змістовного дозвілля, фізкультурно-оздо-ровчої роботи.
  4. Формування   знань про основні чинники розвитку живої природи, уявлень про природоохоронну  роботу.

 

Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків. Упродовж  2022-2023н.р. кабінет попов-нився наочно–дидактичними посібниками, науковою, навчально–методич-ною, літературою, іграшками, атрибутами, аудіозаписами.

Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями.

Моніторинг рівня готовності випускників до школи  (88 дітей) свідчить про те, що діти старшого дошкільного віку засвоїли вимоги Базового компо-ненту дошкільної освіти, мають певні емоційно-вольові навички, володіють розумовими операціями, вміють узагальнювати, диференціювати предмети і явища довкілля, планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль, по-зитивно ставляться до навчання, здатні до саморегуляції поведінки.

В  логопедичних   групах № 4, 5, 6, інклюзивних групах  значна увага приділяється  розвитку  зв язного мовлення, дрібної моторики через застосування різноманітного матеріалу для ігрових вправ.

Отже з метою подальшого покращення якості корекційної роботи необ-хідно підвищити якість корекційної  роботи упродовж року та посилити консультативно-просвітницьку роботу з батьками дітей  раннього та молод-шого дошкільного віку.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік тана  період оздоровлення. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу в серпні. Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи дошкільного  закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процесс.

Для успішної реалізації вищезазначених  завдань упродовж  навчального року в ЗДО проводились педагогічні ради:

 

  1. « Підсумки роботи та перспективи на майбутнє в роботі закладу

дошкільної освіти».

(серпень 2022)

  1. «Національно-патріотичного виховання дітей — формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей»

(листопад 2022)

  1. «Система заходів з безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку»

(лютий 2023)

  1. «Про підсумки діяльності закладу в 2022-2023 н. р. та завдання

педагогічного   колективу  щодо підвищення якості освітнього

процесу у 2023-2024 н. р».                                                       (травень 2023)                                                                                                                             

                                                                                                          

Педагогам  закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта,   взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів садку, міста, інших областей, проходження курсів підвищення кваліфікації.   Педагоги садочка використовують сучасні наукові психолого-педагогічні досягнення, інноваційні технології під час проведення освітнього процесу:

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту.                                              

                                               АТЕСТАЦІЯ

У 2022-2023 н.р. проатестовано  9  педагогів. За результатами атестації   було визначено:

1.Вихователю інклюзивної групи № 16 Снігур Тетяні Олександрівні

встановлено  кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та

нагороджена грамотою Департаменту освіти Вінницької міської ради.

 

  1. Вчителю-логопеду Крижанівській Тетяні Петрівні підтверджено

кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та нагороджена

Подякою Державної гуманітарної політики Вінницької обласної

державної адміністрації  (ДГП ВОДА);

 

  1. Вихователю логопедичної групи № 4 Лабунській Людмилі Анатол.

встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії».

 

  1. Вихователю логопедичної групи № 6 Терміт Юлії Олександрівні

встановленокваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії».

 

  1.  Вихователю групи раннього віку № 1 Покляцькій Юлії Петрівні

встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».

 

  1.  Вихователю групи раннього віку № 10 Найчук Вікторії Вікторівні

підтверджно 11 тарифний розряд.

 

  1. Вихователю групи старшого віку № 3 Мазур Ілоні Олегівні

встановлено  11 тарифний розряд.

 

  1. Вихователю групи молодшого віку № 12 Баголі Марині Миколаївні

встановлено 11 тарифний розряд.

  1. Вихователь інклюзивної групи № 16 Гавриш Юлії Вікторівні

встановлено 11 тарифний розряд.

Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого

закладу. Цьому  сприяє власний сайт, сторінка у фейсбуці.

  1.                             ПСИХОЛОГІЧНА   СЛУЖБА  В  ЗДО

 

Робота психологічної служби закладу спрямована на забезпечення все-бічного особистісного розвитку дітей, зміцнення і захист їх психічного здо-ров’я.

Практичний психолог Княжевська Я.К. проводить систематичне спостереження за психолого-педагогічним статусом дитини, динамікою її психологічного розвитку в процесі перебування в закладі   виявляє і обстежує вихованців,  які потребують соціально-психологічної корекції та надає  їм психолого-педагогічну допомогу; сприяє формуванню психологічної культури батьків, педагогів, працівників закладу.

З метою залучення батьків до освітнього процесу використовувались інтерактивні форми роботи: проводились консультації, поради, рекомендації у viber-групах:   «Як подолати страх та паніку: ресурси і поради»; «Ігри в укритті»,  «Страх темряви і як його побороти»;  «Техніки розслаблення та самодопомоги». Надавались консультації   батькам, працівникам  закладу в телефонному  та в онлайн-режимах.

Така   систематична робота сприяла підвищенню рівня психолого-педагогічної компетентності батьків та педагогів.

Працюючи  за  річним планом,  практичний психолог висвітлювала   такі питання:  психологічний супровід дітей окремих категорій, дітей   з особливими освітніми потребами, дітей  з особливостями поведінки, вихованців із сімей учасників АТО,  а  також дітей з сімей  військових та тимчасово переміщених осіб (ВПО).

Для дітей  практичним психологом  були запропоновані ігри і вправи для зниження емоційної напруги,  розвитку психічних процесів,  когнітивної сфери,  мілкої моторики.   Планово проводиться робота з   впровадження Державних Програм.   Зокрема, з дітьми старших груп проведено тематичні заняття: «Права та обов’язок»; «Навчіть дитину захищатися».

Психологічної підтримки   потребують  не тільки діти, але й  батьки, педагогічні працівники,  адже події, що відбуваються в країні можуть спричиняти загострення емоційно-нестабільного стану або зниження рівня стресостійкості, підвищення рівня тривоги.

Дорослий, який відчуває невпевненість або знаходиться у стані паніки, не тільки не зможе допомоги, а ще й буде “токсичним” для дитини, поширюючи “вірус” емоційної нестабільності та вражаючи імунітет на рівні психіки.

      Тому важливими завданнями в роботі  психологічної служби  ЗДО  з учасниками   освітнього процесу,  в першу чергу є:

— зниження рівня тривоги, страхів, паніки;

— підвищення рівня стресостійкості та підтримка емоційної рівноваги.

Постійно оновлюється зміст сторінки психолога на  сайті  садочка.

З квітня 2023 по грудень 2023 року бере активну участь  у міжнародному УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКОМУ проєкті «Психологічна підтримка дошкільнят».

Пріоритетами психологічної служби, виконуючи суспільний запит на

2023-2024 навчальний рік визначаємо:

 

1.Психологічний супровід окремих категорій дітей:

— дітей тимчасових переселенців та учасників  бойових дій.

— які опинилися у складних життєвих обставинах

— з особливими освітніми потребами

— з неблагополучних сімей та «группи ризику»

— обдарованих дітей.

  1. Психологічний супровід дітей  в період адаптації до умов дошкільного закладу.
  2. Просвітницька  та профілактична робота з батьками дошкільників та педагогами з метою забезпечення оптимального фізичного, психічного розвитку кожної дитини та забезпечення  прав дитини в сім’ї та дошкільному закладі.

 

  1.           ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ  В ЗДО

 

      Планування та організація харчування дітей здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту, «Про дошкільну освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про основні принци-пи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Порядку органі-зації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та від-починку» затвердженого Постановою КМУ 24.03.2021р. №305, Санітарним регламентом.

Режим харчування в закладі – трьохразовий.    Продукти харчування та продовольча сировина надходять в ЗДО разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Завозять продукти регулярно. Заявки на них виконуються в повному обсязі.  Розподіл їжі за об’ємом протя-гом дня виконується.

Щоденне меню складається з урахуванням наявних продуктів харчування.   Строки реалізації продуктів дотримуються. Видача страв з харчоблоку проходить після зняття проби сестрою медичною старшою

Сурко Наталієй.

Харчоблок забезпечений персоналом: шеф-кухарем, кухарями, підсобним працівником, комірником, які мають відповідну освіту. Порядок організації харчування дітей здійснювався згідно чинного законодавства. Харчування в садочку якісне та смачне.

Організація харчування дітей здійснювалась відповідно до встановленої вартості харчування однієї дитини на день відповідно до рішення виконавчого комітету від 01.12.2021 року № 1375 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань»,  відповідно до Рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 15.12.2022  року  № 2753   «Про встановлення вартості  харчування  дітей  в закладах дошкільної освіти, що належать до комунальної власності  Вінницької територіальної громади»

Дотримано вимоги чинного законодавства щодо батьківської плати, яка становить 75% від повної вартості харчування однієї дитини в день.

В середньому один день харчування  складає:

  • для дітей раннього та молодшого віку – 250 (повна вартість – 38,00);
  • для дітей старшого віку   00  (повна вартість – 52,00).

 

Пільговим харчуванням у 2022-2023 р. було охоплено 138   дітей, вихованці даних категорій забезпечується право га безкоштовне харчування, а саме:

  • діти учасників АТО/ООС , УБД —  39 дитини;
  • діти з малозабезпечених сімей —  4 дитини
  • діти-інваліди – 8 дітей;
  • діти з числа вимушених переселенців — 17 дитина;
  • діти груп з вадами мовлення (логопедичні) — 54 дітей;
  • багатодітним родинам _- 16 дітям вартість харчування зменшується

на 50 %.

Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках,

жирах, вуглеводах,  мінералах  та вітамінах  на добу.   Велика увага приділяється питному режиму та сезонному одягу дітей.

Вихователями усіх вікових груп ведеться планомірна роботу щодо фор-мування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома.

  1. МЕДИЧНЕ  ОБСЛУГОВУВАННЯ  ДІТЕЙ

 

Медичне обслуговування вихованців дитячого садка здійснюється сес-трою медичною старшою  Наталією Сурко  та сестрою медичною Іриною Луценко, які  систематично проводять  антропометричні виміри дітей всіх вікових груп, проводять медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей,   контролюють харчування дітей.

Санітарно-просвітницька  робота серед батьків проводиться через , бесіди, консультації. Розроблено заходи спрямовані на адаптацію новоприбулих дітей, зниження захворюваності в осінній період, а також роз’яснювальної роботи серед батьків щодо ізоляції хворих дітей з дитячого колективу для швидшого їх одужання.

У батьківських вайбер-групах проводиться консультативна робота з батьками щодо оздоровлення дітей вдома та в умовах дитячого садка під час адаптивного карантину.

  1. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, БЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ

 ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ   ТА  ПРАЦІВНИКІВ

 

Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей, працівників  закладу

Педагогічним колективом проводиться планомірна і систематична робота по забезпеченню безпеки життєдіяльності дітей. У річному плані роботи в розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму.     Інформація висвітлена на сайті закладу.  Вихователі в viber-групах для батьків вихованців розміщують цікаву інформацію з питань безпеки дитини: розвивальні мультфільми, відео-заняття, консультації, пам’ятки  з питань поведінки в укритті, педагогічні поради, рекомендації  тощо.

Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, комісією  ЗДО проводиться   обстеження та випробування спортивного та нестандартного обладнання   на території закладу,  у спортивній, музичній залі, в групових кімнатах, харчоблоку, інших приміщеннях

В ЗДО створені належні умови для здійснення    освітнього  процесу, відносини з керівництвом та колегами  — стабільні, доброзичливі. Кожен пра-цівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків.

Працівники ЗДО двічі на рік проходять медичний огляд.

Працівники, які знаходяться в декретній відпустці, отримують із Фонду соціального страхування одноразову допомогу при народженні дитини і оплачувану відпустку для догляду за дитиною до 3-х років.

Всі працівники, які хворіють, отримують згідно листків непрацездатності допомогу по тимчасовій втраті працездатності.  Всі працівники мають щорічну відпустку з виплатою оздоровчих.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників дошкільного закладу щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», яка спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетент-ності.

Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.

Протипожежна безпека у дошкільному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі,  повітряних тривог, інструкції з пожежної ббезпеки, проведено технічне обслуговування пожежних кран-комплектів, повірка вогнегасників у кількості 24шт.

Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв’язок. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісій, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці.

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З   РОДИНАМИ ВИХОВАНЦІВ

 

Взаємодія з сім’ями вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в організації освітньої роботи з дітьми.

Педагогічний колектив використовує  для цього різні активні форми співпраці :

— батьківські збори;

— індивідуальні консультації різних спеціалістів:

— практичного психолога;

— вчителів-логопедів;

— керівника гуртка англійської мови;

— асистентів вихователів інклюзивних груп;

— медичних сестер;

— виставки робіт дітей, батьків та вихователів;

— участь батьків у підготовці та проведенні свят;

— «зелені десанти» — висадження кущів,  рослин, обрізка дерев;

 

Хочу подякувати родинам наших дітей, батьківському комітету за допомогу в організації освітнього  процесу, за створення затишку на території та у приміщеннях ЗДО,  за  організаційні питання, ремонт ігрового обладнання та його фарбування,   облаштування  укриття,  ігрових майданчиків,  пісочниць,  у  підготовці вистав, розваг, свят, у допомозі нашим військовим,

Все, що придбано і подаровано батьками, ставиться на облік до ЦБ №3 протягом місяця.

Група №   1    (раннього віку, 3-го року життя)

Мироненко Альона;

Тимощук Ольга

 

Група № 2     ( молодша,  4-го року життя)

Донська Анна

Рузяк Вікторія

 

Група № 3     (старша,  6-го року житя)

Чехместрук Ольга

Михайлик Андрій

Субботович Віталій

 

Група № 4      (логопедична, рзновікова)

Лічковський Дмитро

Локотей Лада

Азізова Антоніна

 

Група № 5      (логопедична, старша)

Гусак Олександр

Коцр-Сулятицька Олександра

Дідусенко Валерій

Карпійчук Денис

Гусонька Ліля

Дячук наталя, батьківський комітет

 

Група № 6     (логопедична, різновікова)

Гаврилюк   Альона

Залевська Катерина

Валевська Ольга

 

Група № 7      ( середня,   5-го року життя)

Вовк Марина

Рудакова Вікторія

Коваленко Віка

Бєсова Наталія

Кібіч Дар’я

 

Група № 8       (раннього віку, 3-го року життя)

Степанова Олена

Колеснік Оксна;

 

Група № 9       (старша, 6-го року життя)

Шевчук Михайло

Худа Іван

Шаповал Іван

Нікітчук Наталія

 

Група № 10       (раннього віку, 3-го року житя)

Верещак Марина

Довгаленко Мирослава

 

Група № 11        (інклюзивна молодша група)

Богомол Оксана

Лисенко Емілія
Флавицька Юлія
Шевельова Юлія

 

Група № 12           (молодша, 4-го року життя)

Мазур Анастасія

Передрій Юлія

 

 

Група № 13           (середня -5-го року  життя)

Діхтярук Ірина та Андрій

Маркевич Богдана

Астанін Сергій

Дейнека Деніс

Михалевська Людмила

Катеринчак Людмила

Чирва Аліна

 

Група № 14           (молодша, 4-го року житя)

Дячук Наталя

Герасимова Ольга

Мазур Інна

Ворнік Ганна

Науменко Валерія

Зіньковська Валентина, Юрій

Пачевська  Аліса та Михайло

 

Група № 15         (середня, 5-го року життя)

Манера Ірина

Карапуз Юлія

Кривий Микола

 

Група № 16            (інклюзивна, 6-о року життя)

Ситник Юлія

Шмигора Алла

Берегельська Олена
 Група № 17           (раннього віку,3-го року життя)

Майданюк Олена;

Кулібаба Валентина;

Норенко Юлія;

Група № 18              (інклюзивна, 5-го року життя

Щербань Руслана

Рябцун Юлія

 

Група № 19                     (інклюзивна, 6-го року життя)

Дядькович Вікторія

 

 

 

 

 

  1. ЗАХОДИ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Адміністрація закладу разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.  Всі приміщення закладу мають естетичний вигляд.   В  усіх групах оформлені національні куточки, куточки природи, книги, дитячої творчості, які надають приміщенням колоритності та барвистості.

Системи водопостачання,  електрики,   опалення  — централізовані,  в робочому стані.    Територія закладу огороджена, ( але потребує заміни паркан,   брама),  обладнано  19 ігрових майданчиків.

Проведено озеленення закладу. Подвір’я завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються дошкільятами,  вихователями та обслуговуючим персоналом. Своєчасно обрізуються  кущі, Обслуговуючим персоналом  систематично проводиться скошування трави на газонах.

ЗДО є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання завідувача  полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, оскільки на його розв̕ язання потрібні кошти.

Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим міською радою. Фінансові асигнування на 2022-2023 рік заплановано на захищені статті (опалення, електрика,  вода, заробітна плата працівників, 25 % на  харчування дітей, пільгове харчування дошкільників,    а   це  чималі  кошти

Для виконання цих заходів використані бюджетні кошти на придбання:

дератизацію та дезінфекцію приміщень;

камерне знезараження речей;

курси цивільного захисту та  пожежної безпеки;

проведення медичного огляду працівників ЗДО;

промивка та випробування  внутрішньобудинкової системи опалення;

технічне обслуговування пожежних кранів;

технічне обслуговування вогнегасників;

обслуговування системи очистки води;

телекомунікаційні послуги;

— придбання пожежного інвентаря

— озеленення території закладу (придбання  кущів,  роз)

Фінансова діяльність закладу  упродовж 2022-2023 н.р. була спрямована на покращення, удосконалення і модернізацію матеріальної бази ЗДО, створення належних умов для здійснення освітнього процесу, підтримку життєдіяльності закладу на  час воєнного стану.

    Спільними зусиллями адміністрації, батьків та працівників закладу  виконано ряд заходів, спрямованих на покращення матеріальної бази

   —   щорічний косметичний ремонт харчоблоку;

   —  облаштування укриття ігровим,  дидактичним та будівельним матеріалами;

   —  ремонт електрообладнання  на харчоблоці —  електроплити, електрокотла,     

      (заміна тенів);

 —  канцелярські  товари;

 —  обслуговування комп. техніки упродовж року;

 —  господарчі товари;

 —  встановлення нового крану на харчоблоці;

 —  облаштування майданчиків, встановлення  нових пісочниць в

    групах 1,  5, 4, 18; їх  фарбування;

  • заміна водопровідних труб у медпункті;

— вивіз непридатного обладнання з  приміщень, території закладу;

  • витратні матеріали для копіювальної та оргтехніки;
  • ремонт ресурсної кімнати;
  • санітарна обробка укриття; 

    З метою підготовки до нового 2023-2024 навчального року також спільними зусиллями адміністрації, батьків та працівників закладу  плануємо провести певні заходи, зокрема:

 Виконати:

— упорядкування ігрових майданчиків усіх вікових груп, фарбування   

  ігрового обладнання, пісочниць;

— заміна піску в пісочницях;

 — повірка електронних ваг на харчоблоці та в медпункті;

— повірка термометрів та монометрів в у теплопункті;

— заміна електропроводки в гр. № 4 

— заміна лінолеуму в групах № 3 ,9;

— здійснення капітального ремонту ганку гр. № 19;

— систематичне дезінфекція овочесховища;

— косметичний ремонт харчоблоку;

Я вдячна  колективу,  міській раді,  Департаменту освіти за допомогу у вирішені складних питань,  батькам  за матеріальну та моральну підтримку,    створення затишку та комфорту для   наших вихованців.

Впевнена, що ми разом зуміємо вирішити ще багато питань та досягнути вагомих результатів в освітньому  процесі.    Вірю у подальшу підтримку та співпрацю ,  і  обіцяю, що буду надалі працювати над вирішенням проблем, над всім тим, без чого неможливо надати якісну дошкільну освіту дошкільнятам, з метою створення затишку та комфорту для всіх учасників освітнього процесу.

 

Завідувач                                                                   Наталія   КІРЄЄВА

 

Календар постів
Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Випадковий мульт

Return to Top ▲Return to Top ▲