Музичні ігри для дітей
Музична гра:
-об’єднує в собі всі види і музично-естетичної діяльності (слухацьку, виконавську, імпровізаційно-композиторську) і різновиди видів мистецтв (музика, спів, хореографія, театр (інсценування, драматизація), поезія, живопис),а також мовну, словесну творчість;
-гармонічно поєднує різнобарв’я форм залучення дитини до музично-естетичної діяльності, а саме спів, слухання музики, гра на дитячих музичних інструментах, музично-ритмічні рухи, інсценування пісні, вокальна, інструментальна чи танцювально-образна імпровізації (як прояви творчості)
-якнайкраще сприяє ампліфікації всіх знань і уявлень про навколишній світ
Ігри мають невичерпне поле для постановки і розгортання проблемних завдань, пошукових ситуацій і проблемності взагалі, розгляд яких можна запропонувати як під безпосереднім керівництвом музичного вихователя, так і під час самостійної музично-естетичної діяльності.
«Пташка та Ведмідь»
Мета: Вчити дітей розрізняти регістри: низький та високий .Закріплювати програмовий матеріал. Розвивати звуковисотний слух. Виховувати любов до занять музикою.
«Сонечко та хмаринка »
Мета:Вчити визначати настрій музики. Розвивати навики слухання музичних творів, увагу, музичний слух. Виховувати інтерес до музики.
«Скільки нас співає? »
Мета: Вчити розрізняти звучання одного, двох та кількох звуків одночасно. Розвивати діатонічний слух. Виховувати інтерес до музики.
«Сонце та хмаринка»
Мета: Вчити визначати настрій музики. Розвивати навики слухання музичних творів, увагу, музичний слух. Виховувати інтерес до музики.
Ігровий матеріал:
Картки з зображенням сонечка та хмаринок.
Хід гри:
Дитині дають прослухати музичний твір та обрати з запропонованих картинок ту, яка відповідає настрою п’єси.
Ускладнення:
— Пояснити, чому вибрав саме цей малюнок
— Дитина пригадує твори , настрій яких відповідає малюнку на картці.
«Пташка та Ведмідь»
Мета:Вчити дітей розрізняти регістри: низький та високий. Закріплювати програмовий матеріал. Розвивати звуковисотний слух. Виховувати любов до занять музикою.
Ігровий матеріал:Картки з зображенням ведмедя та пташки.
Хід гри: Дитина слухає музичний твір у різних регістрах та обирає відповідну картинку.
«Скільки нас співає? »
Мета: Вчити розрізняти звучання одного, двох та кількох звуків одночасно. Розвивати діатонічний слух. Виховувати інтерес до музики.
Ігровий матеріал: Малюнкиіз зображенням дітей, які співають (одна дівчинка, двоє дітей, багато).
Хід гри: Дитина слухає пісні у виконанні однієї, двох чи хору дітей, та показує на відповідні зображення.