Форма авторизації

postheadericon Музичні ігри для дітей

 діти

Музична гра:

-об’єднує в собі всі види і музично-естетичної діяльності (слухацьку, виконавську, імпровізаційно-композиторську) і різновиди видів мистецтв (музика, спів, хореографія, театр (інсценування, драматизація), поезія, живопис),а також мовну, словесну творчість;

-гармонічно поєднує різнобарв’я форм залучення дитини до музично-естетичної діяльності, а саме спів, слухання музики, гра на дитячих музичних інструментах, музично-ритмічні рухи, інсценування пісні, вокальна, інструментальна чи танцювально-образна імпровізації (як прояви творчості)

-якнайкраще сприяє ампліфікації всіх знань і уявлень про навколишній світ

 Ігри мають невичерпне поле для постановки і розгортання проблемних завдань, пошукових ситуацій і проблемності взагалі, розгляд яких можна запропонувати як під безпосереднім керівництвом музичного вихователя, так і під час самостійної музично-естетичної діяльності. 

*      «Пташка та Ведмідь»

Мета: Вчити дітей розрізняти регістри: низький та високий .Закріплювати програмовий матеріал. Розвивати звуковисотний слух. Виховувати любов до занять музикою.

*              «Сонечко та хмаринка »

Мета:Вчити визначати настрій музики. Розвивати навики слухання музичних творів, увагу, музичний слух. Виховувати інтерес до музики.

*      «Скільки нас співає? »

Мета: Вчити розрізняти звучання одного, двох та кількох звуків одночасно. Розвивати діатонічний слух. Виховувати інтерес до музики.

 

«Сонце та хмаринка»

Мета: Вчити визначати настрій музики. Розвивати навики слухання музичних творів, увагу, музичний слух. Виховувати інтерес до музики.

Ігровий матеріал:

Картки  з зображенням сонечка та хмаринок.

Хід гри:

Дитині дають прослухати музичний твір та обрати з запропонованих картинок ту, яка відповідає настрою пєси.

Ускладнення:

          Пояснити, чому  вибрав саме цей малюнок  

          Дитина пригадує твори , настрій яких відповідає малюнку на картці.XuE5Jt-tH_Y

sivvus_weather_symbols_4

GNE_1_1

 

x_9115a2cb_1

330026694634_35471_tucha-copy 



«Пташка та Ведмідь»

Мета:Вчити дітей розрізняти регістри: низький та високий. Закріплювати програмовий матеріал. Розвивати звуковисотний слух. Виховувати любов до занять музикою.

Ігровий матеріал:Картки з зображенням ведмедя та пташки.

Хід гри: Дитина слухає музичний твір у різних регістрах та обирає відповідну картинку66290_html_m6549c912.

f902b255326at

 «Скільки нас співає? »

Мета: Вчити розрізняти звучання одного, двох та кількох звуків одночасно. Розвивати діатонічний слух. Виховувати інтерес до музики.

Ігровий матеріал: Малюнкиіз зображенням дітей, які співають (одна дівчинка, двоє дітей, багато).

Хід гри:  Дитина слухає пісні у виконанні однієї, двох чи хору дітей, та показує на відповідні зображення. 

poem166569

Deti_poyut                 singing

Календар постів
Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Випадковий мульт

Return to Top ▲Return to Top ▲